BMW 635CSi - Prvi dio
Ed China odlučio je ponovno oživjeti BMW 635 CSI iz 1985. g. koji je Mike Brewer kupio za dvije tisuće funti. Ispušna se cijev mora zamijeniti, a ovjes se mora učvrstiti.