Porsche 911 Targa - Drugi dio
Nakon što je platio 5.000 funti za Porsche Targu iz 1976., Mike jedva čeka da sazna koliko vrijedi potpuno obnovljen automobil s novim mjenjačem brzine i sjajnim crnim premazom.