Porsche 911 Targa - Prvi dio
Nakon kupnje legendarnog Porschea 911 Targe iz 1976., Mike Brewer predaje ga stručnjaku za motore Eddu Chini kako bi tom klasičnom automobilu povratio stari sjaj.