Lancia Fulvia iz 1972.
Mike nalazi rijetku Lancia Fulviu iz 1972. On i Ant moraju joj srediti homokinetičke zglobove, pokvareni grijač, napuklu kontrolnu ploču i začepljeni sustav za gorivo.