Porsche 924 iz 1987.
Mike se hvata u koštac s Porscheom 924, prvim automobilom koji je restaurirao u ovoj seriji. Hoće li neki popravci i sređivanje unutrašnjosti biti dovoljni da bi na njemu zaradio?