Alfa Romeo Spider Quadrifoglio iz 1987.
Mike i Ant hvataju se radova na Alfa Romoeovu Spideru Quadrifoglio iz 1987., jednom od rijetkih s krutim krovom. Čeka ih mnogo posla, između ostalog i obnova pogonskog vratila.