Finale sezone. Patrick otkrije nešto što ga potakne da preispita što zapravo želi u vezi. Malik uvjeri Doma da pokuša izgladiti stvari s Doris. Agustín je nervozan na ceremoniji otkrivanja murala u skloništu.