Lizzie se odluči predati, ali prvo se potajno sastane s Kieranom Shawom koji je pokušava uvjeriti da se ne upliće. Kada Sarah napokon razgovara s Lizzie, na vidjelo iziđe eksplozivna istina o tome što se zbilja dogodilo na vrhu zgrade.