Narednica Sarah Collins i pozornik Steve Bradshaw pozvani su na incident u Portland Toweru na jugoistoku Londona. Na dnu zgrade pronalaze mrtva tijela dugogodišnjeg policajca Hadleyja Matthewsa i tinejdžerske libijske izbjeglice, Farah Mehenni.