Vinceu je ponovo krenulo: priprema se za vozački ispit i nastup u „showu” Jaya Lena kojim će promovirati „Gatsbyja”, svoj novi film koji je režirao Martin Scorsese. Na Sloanin poticaj Eric razmišlja o preseljenju u vlastitu kuću.