Vaginini monolozi
Proslavljena spisateljica i izvođačica Eve Ensler glumi u inovativnom specijalu prema svojoj nagrađenoj predstavi, inspiriranom njezinim intervjuima sa stotinama žena diljem svijeta o važnoj temi koja je i dalje tabu.