Kada mu Drama kaže nelagodnu vijest o svojoj novoj vezici, Eric ode k liječniku. Ari istražuje Terrancea, koji mu je neočekivano ponudio da će mu prodati svoj dio agencije. Turtle se priprema za Jamie-Lynnin odlazak.