Uživajući u pozornosti publike nakon premijere njegova najnovijeg filma, holivudski zlatni dečko Vince Chase s prijateljima Ericom, Dramom i Turtleom raspravlja o tome hoće li ići na desetu obljetnicu mature na istočnoj obali.