Carrie Fisher: Bez dlake na jeziku
Adaptacija autobiografske kazališne predstave holivudske ikone Carrie Fisher koja priča njezinu životnu priču kombinirajući njezin raskalašeni monolog s intervjuima sa članovima obitelji te arhivskim snimkama.