Ljubavne lekcije
Desetljećima je Jola radila ono što se od nje očekivalo. Kao majka šestero djece i žena nasilnog muža, pretvarala se da je sve u redu. Ali jednog dana pronalazi snagu da napusti muža i počne živjeti punim plućima.