Bukurešt: Godina zmaja
Dokumentarac otkriva živote triju likova iz različitih socijalnih skupina i istodobno pripovijeda priču o zajednici koja se pokušava adaptirati u zemlji s kojom je dijelila zajedničku političku prošlost.