Cassie slijedi iznenađujući papirnati trag do sumnjivo praznog privatnog aviona. Poslije, posjet njezina brata Daveyja tjera Cassie da se suoči sa sjećanjima na svoje „nekonvencionalno“ djetinjstvo.