Uzdrmana vlastitim lažima i pod pritiskom FBI-a, Cassie se ogluši na savjet najbolje prijateljice Annie da se pritaji i pokušava pronaći odgovore kopajući po Alexovu poslovnom životu – s bizarnim i šokantnim rezultatima.