Stjuardesa Cassie Bowden provodi ekstravagantnu, romantičnu i vrlo pijanu noć u Bangkoku. Kada se probudi usred strašne nevolje, Cassie mora ostati pri sebi da bi se vratila u SAD – gdje je čeka još nevolja.