Zatvoren u sigurnoj kući, Victor nervozno čeka Franka dok se vijest o nestalom diplomatu brzo širi. U međuvremenu, Frank pokušava prisiliti CIA-u na akciju – ali njegova bi mu se strategija mogla obiti o glavu.