Naoružan inkriminirajućim dokazima, Mircea razotkriva Victora Nicolaeu i Eleni. Poslije, Victor dobiva zabrinjavajuće informacije od svoje stare ljubavi Ingrid, a Frank pokušava zaobići službene kanale kad Victora pozovu natrag u Bukurešt.