Victor se nađe u ozbiljnoj opasnosti usred Ceaușescuove sve veće paranoje – i vijesti da će njegov neprijatelj otkriti njegovu tajnu. U Njemačkoj u diplomatskoj misiji, Victor odluči iskoristiti šansu s Amerikancima.