Nakon najnovijeg susreta s Charlesom lažljivice i čitav Rosewood napetiji su nego ikad. Ella želi da Aria ostane na sigurnom kod kuće, što bi joj moglo ugroziti važan trenutak: vidjeti svoja djela izložena u umjetničkoj galeriji.