Dok romantični odnosi napreduju, lažljivice istražuju novu osumnjičenicu za ubojstvo. Ezra se vratio u Rosewood i Aria mu mora reći istinu o njegovoj knjizi. Spencer i Caleb nose se s curenjem informacija.