Šesta sezona nastavlja se izravno na zbivanja iz finala pete sezone. Aria, Emily, Hanna, Spencer i Mona zatočene su izvan „kućice za lutke” gdje ih je maskirani mučitelj Charles držao… i nemaju kamo pobjeći.