Aria, Emily, Hanna i Spencer već su imale loša iskustva s novopridošlicama u Rosewoodu, pa su, naravno, oprezne kada upoznaju novu osobu. Spencer se nastavlja družiti s Jonnyjem i počinje se opuštati.