Vjerujući da joj Alison/A pokušava smjestiti Monino ubojstvo, Hanna ne namjerava dopustiti da se to ostvari. Njezini i Calebovi prijatelji pokušavaju smisliti plan kojim će je osloboditi, no Hanni to nije dovoljno.