Božić je sve bliže i svi su u Rosewoodu veseli. To jest, svi osim Arije, Emily, Hanne i Spencer, koje se nakon gubitka Mone i Spencerine optužbe za ubojstvo ne osjećaju nimalo raspoloženo za blagdane.