U grad stigne Holbrookova partnerica, poručnica Tanner, te njih dvoje pojačaju istragu lažljivica i njihove povezanosti s Wildenovom smrću. Emily se uspaniči kada A prouzroči nelagodnosti kod njezinih roditelja.