U finalu četvrte sezone, nakon godina propitkivanja i tajni povezanih s noću kada je Alison DiLaurentis nestala, njezine četiri najbolje prijateljice suoče se licem u lice s Ali i napokon saznaju što joj se dogodilo one rujanske noći.