U posebnoj epizodi za Noć vještica Aria, Emily, Hanna i Spencer upadnu na Dan osnivača Ravenswooda nakon što u novoj A-evoj/A-inoj jazbini pronađu trag koji upućuje na to da je Ali možda živa.