Pojavili su se novi ključni dokazi u slučaju Alisonina ubojstva. Kad je posjeti detektiv Wilden, Hanna se počne bojati da joj A smješta. Paranoja sve više raste i Aria odluči da mora moliti odgovore od Mone kako bi pomogla Hanni.