Neke tajne koje djevojke skrivaju trebale bi se podijeliti, no druge je najbolje čuvati za sebe… pod svaku cijenu. Istina nekad boli, a djevojke to moraju imati u vidu dok odlučuju hoće li otkriti tajnu.