Spencer je nestala, pa Aria, Emily i Hanna traže tragove o njezinoj lokaciji. Znaju da Spencer u posljednje vrijeme nije bila baš svoja, no je li joj napokon prekipjelo pa je odlučila nestati? Ili joj je A učinio/učinila nešto?