Finale sezone. Dečki se pripremaju za natjecanje na konferenciji, ali zabrinu se nakon što Gavin Belson održi impresivnu prezentaciju. Dok Jared pokušava promijeniti strategiju tvrtke, Richard dobije nadahnuće i u zadnji tren napravi velike promjene.