Dok Gavin Belson počinje hvaliti „Nucleus”, suparničku kompresijsku platformu, Richard sazna da je naziv „Pied Piper” već registriran kao zaštitni znak te se mora baciti u pregovore. Erlich želi imati viziju da bi smislio novo ime za tvrtku.