Erlich nagovori crtača grafita da osmisli logotip za „Pied Piper”, što završi kontroverzno. Jared pokuša učiniti tvrtku učinkovitijom. Richard sazna da ima samo osam tjedana da se pripremi za demonstraciju uživo na tehnološkoj konferenciji.