Ovdje stani. Dobro došao u Hladnu epizodu. Eric i njegov novi suvoditelj FRIDGE KEEPER slave niske temperature, a s njima i Meagan Goode te Daymond John. Čovjek ima egzistencijalnu krizu u dizalu iz pakla… Da se pakao smrznuo.