Eric Andre se vratio! Lil Nas X i Karrueche Tran sjede na stolcu. Denzel Curry uređuje zube. Židovski istrebljivač nada se uhvatiti majku svih muha prije Velikih svetih dana. "Ranch it up" ulazi na tržište nekretnina.