Rideset minuta
Rick hakira kabelsku televiziju kako bi si omogućio pristup kanalima iz raznih stvarnosti. Ali pogodi što, brate? Jerry, Beth i Summer usredotočeni su na jedan od Rickovih drugih izuma. Nije ih briga, brate.