Anatomski park
U posebnoj božićnoj epizodi Rick i Morty pokušavaju spasiti beskućniku život. U međuvremenu Jerryjevi roditelji dolaze u posjet, a obitelj se zbližava (u gostujućim ulogama Dana Carvey i John Oliver).