Kako bi otkrio što njegov stari poznanik Tristan radi u New Orleansu, Elijah kani sudjelovati na svečanosti koju priređuje tajanstvena skupina drevnih vampira poznata kao Strix. Hayley poziva samu sebe na svečanost.