Kenny privlači sve više pozornosti na „Sports Seshu”, pa ga Guy zamoli da smanji doživljaj. April želi da ona i Kenny idu na terapiju za parove. Kenny i Stevie osmisle novi poslovni pothvat kako bi iskoristili Kennyjevu rastuću popularnost.