Premijera sezone. Kenny Powers sada je oženjen April, s kojom ima dvoje djeca. Dosta mu je beznadnog posla i života u predgrađu te razmišlja o novom poslu nakon partijanja s Guyem Youngom, bivšim suigračem i sadašnjim voditeljem razuzdanog talk showa.