Kenny ostvari prijetnju Geneu. Stevie dogovori Kennyju promociju dobrotvorne udruge na Guyevoj dobrotvornoj utrci „zmajskih čamaca”. Toby odluči oponašati tatu i pokuša skupiti hrabrost da nahrani svojeg novog ljubimca.