Ona s listićima čaja
Osjećajući se neugodno nakon što je Rachel otkrio svoje romantične osjećaje, Joey izbjegava kontakt s njom. Rachel se nada obnoviti njihovo prijateljstvo time što kaže Joeyju veliku laž o svom nerođenom djetetu.