Ona sa snimkom hipnoze
Phoebe se uzruja kad se njezin brat poželi oženiti ženom dvostruko starijom od njega. Dok radi kao konobarica, Monica od obožavatelja dobije i više nego izdašnu napojnicu. Vrpca za hipnozu natjera Chandlera da se ponaša poput žene.