U 2002. godini Cohle i Hart vraćaju se poznatim, nasilnim opsesijama. U 2012. Papania i Gilborough ispituju Maggie o zbivanjima s Cohleom i Hartom 2002., godine kada je njihov odnos puknuo, a Cohle je napustio policiju nakon suspenzije.