Nasilni obračun u šumi riješi slučaj Dore Lange i pretvori Cohlea i Harta u lokalne heroje. Gilbough i Papania imaju nove dokaze koji ugroze Cohlea i natjeraju Harta da ponovo promisli o svemu što je mislio da zna o svojem bivšem partneru.