Hart i Cohle love svojeg novog sumnjivca Reggieja Ledouxa. Cohle ponovo preuzme svoj stari identitet iz dana kada je radio u Odjelu za droge i javi se bajkeru iz istočnog Teksasa povezanom s njihovim prvoosumnjičenikom.